Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Μεγαλωνω σαν ...παιδι...

Μου ειπανε οτι μεγαλωσα....

Αλλα εγω θελω ακομα να παιζω, να κανω σκανταλιες και πειραγματα,

να ξεκαρδιζομαι στα γελια και να μαθαινω καινουρια πραγματα.

Αν αυτα ειναι γνωρισματα παιδικης ηλικιας, τοτε μπορω, παρακαλω να μεινω παιδι? Απο ποιον πρεπει να το ζητησω?

Και ποιος σε ενημερωνει ποτε μεγαλωσες και ποτε οχι?

Κι αν εισαι ενηλικος και δε θες να μεγαλωσεις τοτε γιατι δε σε λενε ''μεγαλο παιδι'' και σε βαφτιζουν ''ανωριμο''? Ο νονος ποιος ειναι?

Ενταξει λοιπον,μεγαλωσα... γιατι αλλιως δεν θα μπορουσα να εχω μια δουλεια και να ειμαι ανεξαρτητος ανθρωπος.

Μεγαλωσα κι ετσι μπορω να οδηγω , να βγαινω τα βραδυα και να πηγαινω διακοπες επειδη εγω το αποφασισα.

Επισης, για να μπορω να επιλεγω τα βιβλια που διαβαζω, να εχω φιλους χωρις λογοκρισια και να φοραω οτι θελω.

Αλλα μεχρι εκει ,ευχαριστω!

Αποφασισα να κρατησω το παιδι μεσα μου γιατι αυτο σκαλιζει τη φαντασια μου και δεν της βαζει ορια.

Εμεινα παιδι για να μπορω να γελαω μ'αυτα που φαινονται σοβαρα και δεν ειναι, για να μπορω να ρωταω οτι μου κατεβει στο κεφαλι χωρις να σκεφτω οτι θα με πουν ''ασχετο''.

Σαν παιδι μπορω ελευθερα να παιζω μπουγελα το καλοκαιρι και να χτιζω ακομα τα καστρα μου στην αμμο.

Μενω παιδι για να κοιταζω παντα με εκπληξη τα μυστηρια αυτου του κοσμου ,να πεισμωνω και μετα να ζηταω να μαθω ολα τα ασχετα: ζωγραφικη, χορο, χειροτεχνια ,ξενες γλωσσες ,γεωγραφια,ιστορια και μαθηματικα που στο σχολειο τα εφτυνα!

Κι οταν υποψιαστηκα οτι πανε με το ζορι να με μεγαλωσουν εκανα γρηγορα γρηγορα τα δικα μου παιδια, πολλα παιδια, κι ετσι εχω συμμαχους!!!

Τωρα ξερω οτι μπορω να κρυφτω πισω τους και κανενας δεν θα με βρει!

Εδω και χρονια συνεχιζω να ανακαλυπτω τον κοσμο με καλη παρεα!

Λεω στα παιδια μου οσα εμαθα μεχρι τωρα κι αυτα μου δειχνουν ποσα ακομα εχω να μαθω.

Κι αν καμια φορα ξεχνιεμαι και παω να μεγαλωσω αυτα μου δινουν τα μαγικα τους γυαλια και βλεπω ποσο παιδι μπορω να ειμαι ακομα... και ξαναρχιζω να μαθαινω: λογοτεχνια ,μουσικη, αστρονομια...

Να σου πω κατι?

Εχει πλακα να εισαι παιδι...

Δεν χρειαζεσαι γυαλια για να δεις τα αυτονοητα!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kalhmera mama!! Ego kano egkainia e?? Well... den peirazei... Mpaino me to dexi! To 'xeis kopelia!! Sunexise....
Zoe

Ανώνυμος είπε...

πολυ σε παω!
επειδη απλος μεγαλωνεις σαν παιδι!
καλησπερες!

Frau Lehrerin είπε...

"Μόνο όποιος μεγαλώσει και παραμείνει παιδί, ονομάζεται άνθρωπος" ...νομίζω ο Καντ το είχε πει... δεν είμαι σίγουρη! Πάντως κάποιος το είπε... :Ρ κ γι αυτό καλά κάνεις κι εσύ! :)

Τις καλημέρες μου εκ Βιέννης

Ανώνυμος είπε...

Σ'αγαπω πολυ μητερα!!!!!και να ξερεις ποσο οσο και να μεγαλωνεις ποτε δε θα αλαζεις...εισαι παιδι και ετσι σε αγαπαμε τα παιδια σου και για τη μαγκια σου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Mialme ta logia sas pragmatika agizoun ton an8rwpo kai prosopika emena isws einai duskola na ta katanoisoume alla i routina kai i grigori ri8mu mas kanoun tis le3eis pou diavasame na sumenoun poio polla apo ena aplo kai klasiko keimeno pou egrapse enas enilikas!!!!dunontas mas mia euxaristi eikona tis muzerias!!!...BY panoulis